S^ns"rs"z İnternet

Salı, Ocak 17, 2012

Sosyal Medya Uzmanlık Kursu Başlıyor

İstanbul Bilgi Üniversitesi Bilgi Eğitim ve sosyalmedya.co işbirliği ile düzenlenen, Hürriyet’in yeni sosyal medya reklam platformu Bumads’in ana sponsorluğundagerçekleşen “Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı” 17 Ocak 2012’de İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde başlıyor. Programda katılımcılara, markaların sosyal medyaya nereden başlaması gerektiğinden bütünsel bir sosyal medya stratejisi oluşturmaya kadar geniş bir yelpazede sosyal medya uzmanlığı üzerine eğitim verilecek. 13 hafta sürecek sertifika programında Hürriyet 
İnternet Grubu Yöneticileri de ders verecek.


Markaların seçtikleri içerikle sosyal medyada var olmalarını sağlayan yeni reklam platformu Bumads’in desteğiyle gerçekleştirilecek program, sosyal medya araçları ve stratejilerinin yer aldığı dopdolu bir içeriğe sahip. Programın içeriği, kurumsal iletişim, sosyal medya takibi, kullanıcı deneyimi geliştirme, marka yönetimi, PR ve pazarlama, sosyal CRM, dijital PR, strateji ve kriz yönetimi konularından oluşuyor.

13 hafta boyunca toplamda 104 saat sürecek sertifika programında derslere girecek isimler arasında Hürriyet 
İnternet Grubu Başkan Yardımcısı Erhan Acar, Hürriyet İnternet Grubu Stratejik Planlama&Raporlama Grup Müdürü Reha Başoğul, Tipeez.com Genel Müdürü Haymi Behar, Bumads Ürün Müdürü Onur Kabadayı gibi isimler yer alıyor. Katılımcılar, bu program ile sosyal medya alanında Türkiye’deki vizyoner ve girişimci isimlerin yaratıcı sunumlarından faydalanarak geleceğin pazarlaması ile tanışacak. Kendini sosyal medya alanında geliştirmek isteyenlere özeliçerikleri ve eğitmenleriyle dikkat çeken “Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı “17 Ocak 2012 – 14 Nisan 2012” tarihleri arasında Bilgi Üniversitesi Santral Kampüsü’nde gerçekleşecek.



16 Ocak 2012 Pazartesi - 15:56

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Türkiye'de yeni yeni gelişmeye başlayan bir pazar. Bilgi Üniversitesi'ne tebrikler.

Yorum Gönder