S^ns"rs"z İnternet

Çarşamba, Kasım 23, 2011

Tutmayın Beni... Amerika'ya Gidiyorum...

Borderlands 2'nin yapımcısı Gearbox, günde bin dolar veriyor!

Brothers in Arms ve Borderlands gibi serilerin geliştiricisi olan Gearbox Software, yeni oyunu Borderlands 2 için iş ilanı verdi. Gearbox, Borderlands 2'deki Lilith isimli bayan karakterin Live Action projesi için tercihen bu karaktere görünüm olarak benzeyen, 18-30 yaş aralığında bir bayan eleman arıyor. İşe alınacak kişi, Live Action çekimlerinde yer alacağı için oyunda da olacak ve ayrıca oyunun tanıtım organizasyonlarına da katılacak. Bunun ciddi bir iş olduğu belirtilirken, günlük verilecek olan ücret ise, bin dolar olarak açıklanmış.

İlgili sayfaya göz atmak istiyorsanız, tıklayın.




23 Kasım 2011 Çarşamba - 13:22

4 yorum:

Adsız dedi ki...

günde 1.000$.... oyun manyağı arkadaşıma hemen haber vermeliyim... ama şimdi oyun oynamaktan telefonunu duymaz...

İlknur

W.A.S.D. dedi ki...

İlknur, kimseye haber vermeyiniz rica ediyorum. İş bana aittir.

YukarıYönTuşu.AşağıYönTuşu.SolYönTuşu.SağYönTuşu dedi ki...

Bu resme benziyorsan şansını mutlaka dene bence. Görmeden inanmam yalnız benzediğine ona göre :)

W.A.S.D. dedi ki...

Çok zor değil, bir boya, bir de saç kesimine bakar =))

Yorum Gönder