S^ns"rs"z İnternet

Pazartesi, Kasım 14, 2011

3D'nin En Çok Dışarı Çıkmış Halini İsteyenlere Sürpriz



Donanım haber forumlarında gezerken kullanıcıların 3D film tavsiyeleri başlığı altında paylaştığı bu videoya denk geldim. Gerçekten bugüne kadar izlediğim en iyi pop-up 3D efektlerine sahip olan video çalışması GNA'nın Top Girl isimli klibi olarak karşımızda.

Bu arada 3D süper, çekim güzel, renkler ve algı güzel de ciddi anlamda dinlediğimden beri şarkı da sürekli dilimin ucunda. İzledikten sonra eminim siz de bana eşlik edeceksiniz. :)

"Nan Top Girl, tok tok tok twineun Hot Girl, Banhalgeol nok nok nok nok adeulgeol, Maeryeogi teojyeo bbun! han sungan bbun! Wanjeonhi ppung ppung teojil geot gata"


14 Kasım 2011 Pazartesi - 13:07

4 yorum:

Gözde Yüksekses dedi ki...

Güzel ve ibretlik bir paylaşım, teşekkürler. Bu 3D olayı gerçekten çok gelişti FPR gözlüktür, Cinema 3D TV lerdir, yeni 3D oyunlar, filmler bu gibi güzel YouTube videoları bayağı yol alacak gibi önümüzdeki günlerde.

osman dedi ki...

buna bezer clip veya görüntü var ise tavsiyede bulunurmusunuz

Adsız dedi ki...

Böyle klip ve amatör 3D çekimlerine YouTube da sıklıkla rastlamaya başladık. Özellikle Smart TV li 3D TV sahipleri için güzel bir olay, TV den direk YouTube videosu izlenebiliniyor rahatlıkla. Ben LG Cinema 3D serisinden bir TV ye sahibim, direk TV videoda mevcutsa SBS yayın olarak tanıyor videoyu ve 3D moda geçiyor.

Adsız dedi ki...

ya onu bende izledim artık kısa filmler sıkıcı şöyle notmal 3d türkçe dublaj film yokmu dışa taşıcalk şekilde bi kac film buldum ama cogu derinde hic dısa tasmıyor

Yorum Gönder