S^ns"rs"z İnternet

Çarşamba, Aralık 14, 2011

Sony de iPod Touch Yolunda

Sony Android işletim sistemli Sony NW-Z1000 ile iPod Touch'a rakip olmaya hazırlanıyor. Ne dersiniz? IOS mu, Android mi kazanacak bu çekişmeyi?

Japonya'nın teknoloji devi Sony, Android işletim sistemli NW-Z1000 Walkman'inin FCC onayından geçtiğini duyurdu. Sunacağı ses kalitesi, şık tasarımı ve donanımıyla epey iddialı olan ürün, Android 2.3 Gingerbread işletim sistemiyle çalışacak. 

Gücünü Tegra 2'den alacağı belirtilen MP3 çaların teknik özellikleri şöyle listelenebilir: 

- Android 2.3 Gingerbread işletim sistemi
- Çift çekirdekli Nvidia Tegra 2 işlemci
- 4,3 inç 800x480 piksel dokunmatik ekran
- 16GB, 32GB, 64GB depolama alanı
- Bluetooth ve WiFi bağlantısı

Sony NW-Z1000'in Japonya fiyatları 365$ ile 561$ arasında. Bu ürünün ülkemize hangi tarihte ve hangi fiyatla geleceğine dair bir bilgi ise henüz bulunmuyor.



14 Aralık 2011 Çarşamba - 14:40 

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Android önce bir iOS seviyesine gelsin, daha sonra Apple-Sony karşılaştırmasına geçeriz :)

Adsız dedi ki...

Ne Android Ne IOS... SONY kazanacak.... :)

Umutsuz

Adsız dedi ki...

Sony bu sefer ucuza ve kolaya kaçıp Android kullanmış, yakıştıramadım Sony kalitesine açıkçası.

Yorum Gönder