S^ns"rs"z İnternet

Perşembe, Şubat 16, 2012

Ubisoft: Assassin's Creed 3'ün Çıkış Tarihini Açıkladı



Ubisoft tarihinin en büyük oyunu geliyor!

Ubisoft'un son yıllardaki en karlı serisi olan Assassin's Creed'in bir süre daha devam edeceği, hatta üçüncü oyunun bu yıl içinde çıkacağı, daha önce yapılan açıklamalarla doğrulanmıştı. Şimdi ise, oyunun çıkış tarihi belli oldu. 

Assassin's Creed 3, 30 Ekim 2012'de satışa sunulacak. Henüz pek bilgi yok, ancak Ubisoft'un belirttiğine göre, "Firma tarihinin en büyük çalışması" bu oyun için yapılıyormuş.

Daha önce gelen net olmayan bilgilerde, Assassin's Creed 3'te yeni bir baş kahramanın olacağı ve tarihsel alt yapı olarak da Amerikan Devrimi'ni kullanacağı belirtilmişti. Ubisoft'tan detaylı bir açıklama henüz gelmedi. Ayrıca Assassin's Creed 3'ün tam 3 yıldır geliştirildiği söyleniyor.




16 Şubat 2012 Perşembe - 11:59

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben Xavi Jude duyuyorum Merhaba herkes bu mektubu yaziyorum çünkü orada o geldi hiçbir umut oldu ve benim ailelerin düsük faiz orani ile bize kredi lider tarafindan canli hissettirmek düsündüm Aiicco sigorta kredi kredi sirketi benim ve aileleri için yaptiklarin için gerçekten minnettarim Eger herhangi bir tutarda kredi ariyor orada eger i (xavigeradloanfirm@yahoo.com üzerinden e-posta size istiyorum yani ben orada gerçek kredi kredi var hala ama benim için sürpriz ben çok fazla zaman kaybetmeden benim kredi var oldugunu hiç düsünmemistim ) i Hepinize basarilar diliyorum .

Yorum Gönder