S^ns"rs"z İnternet

Çarşamba, Şubat 15, 2012

Evinizdeki Elektronik Eşyalara "UZAKTAN SERVİS" Çağı Başladı

Bilgisayar dünyası uzaktan yardımın ne kadar can alıcı bir kurtarma biçimi olduğuna senelerdir aşikar. Şimdi bu uzaktan yardım imkanı bilgisayar dünyasının tekelinden çıkarak artık evinizdeki tüm elektronik eşyalar için mümkün oluyor.

LG Electronics'in geliştirdiği uzaktan servis hizmeti, elektronik aletlerinizde oluşabilecek çözümü kolay sorunlarda hemen çözüm sağlıyor. 
LG, Türkiye’de de faaliyete geçen ve bir ilk olan bu uygulama kullanıcılarının satış sonrası ihtiyaç duydukları desteği anında sağlayarak müşteri memnuniyetini arttırmayı hedefliyor. 

Artık Uzaktan Servis Hizmeti ile servise ihtiyacı olan cihazı servis merkezine götürmeden, LG Çağrı Merkezini ( 444 6 543 ) arayarak internet üzerinden uzaktan erişimle alınan servis hizmeti alabiliyoruz. 


Peki bu uygulama nasıl çalışıyor?

Uzaktan erişim tekniği ile LG Çağrı Merkezi teknik ekibi, cihazınızı kendi bilgisayarının ekranında görüp menülerini kontrol edebiliyor. Bu yöntemle cihazdaki bazı sorunlar temel sorunlar giderilebiliyor ve cihazınızın kullanımı ile alakalı bilgi kolaylıkla aktarılabiliyor.

Uzaktan Yardım almak için ne yapmak gerekli?

Çağrı Merkezi ile görüştükten sonra iOS ya da Android işletim sistemli cep telefonunuzdan ana menüsündeki “RemoteCall” uygulamasını çalıştırarak Uzaktan Servis hizmetine hemen başlayabilirsiniz. 

Ancak "Uzaktan Servis" erişimi internet üzerinden sağlandığı için, uzaktan yardım alacak cihazın internete bağlı olması gerekiyor.


Peki ya kişisel bilgiler?

Uzaktan Servis hizmeti tamamen güvenli bir uygulama. LG Çağrı merkezi teknik ekibi, sadece kullanıcının izin verdiği menülere erişebilmekte, SMS ve Galeri gibi kişisel bilgilerinize, kullanıcı izni olmadan erişme gibi bir durum kesinlikle söz konusu değil.




15 Şubat 2012 Çarşamba - 11:39

3 yorum:

Adsız dedi ki...

En kısa zamanda televizyonlara da Smart TV aracılığıyla getirilmeli.

Adsız dedi ki...

Çok iyi bir hizmet gerçekten.

Unknown dedi ki...

Ben Xavi Jude duyuyorum Merhaba herkes bu mektubu yaziyorum çünkü orada o geldi hiçbir umut oldu ve benim ailelerin düsük faiz orani ile bize kredi lider tarafindan canli hissettirmek düsündüm Aiicco sigorta kredi kredi sirketi benim ve aileleri için yaptiklarin için gerçekten minnettarim Eger herhangi bir tutarda kredi ariyor orada eger i (xavigeradloanfirm@yahoo.com üzerinden e-posta size istiyorum yani ben orada gerçek kredi kredi var hala ama benim için sürpriz ben çok fazla zaman kaybetmeden benim kredi var oldugunu hiç düsünmemistim ) i Hepinize basarilar diliyorum .

Yorum Gönder