S^ns"rs"z İnternet

Çarşamba, Şubat 15, 2012

AMD Radeon HD 7770 Piyasaya Çıktı

AMD'nin yeni nesil ekran kartı serisinin orta seviyedeki üyesi HD 7770'in teknik özellikleri ortaya çıktı.

AMD Radeon HD 7000 serisinin yeni üyesi HD 7770 bugün piyasaya çıktı. Orta seviyede yer alacak olan AMD Radeon HD 7770’de 640 adet Stream işlemci bulunuyor.

Kartta kullanılan Cape Verde kod adlı grafik işlemci 1 GHz’de çalıştığı görülüyor. 28nm mimarisi ile üretilen GPU’da 1,5 milyar adet transistör bulunuyor. Kartta 1024 MB GDDR5 bellek yar alacak. 128-bit arayüz kullanacak olan bellekler 1125 MHz’de çalışacak.


Üzerinde bir adet 6-pin PCI güç bağlantısı bulunan HD 7770'te bir adet DVI, bir adet HDMI ve iki adet de mini DisplayPort çıkışı bulunuyor.

GTX 550 Ti ve HD 6850 ile karşılaştırılabilecek olan kartın yurt dışındaki piyasaya çıkış fiyatı ise 150 $.





15 Şubat 2012 Çarşamba - 15:49

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Umarım çıkış fiyatı çok yüksek olmaz.

Unknown dedi ki...

Ben Xavi Jude duyuyorum Merhaba herkes bu mektubu yaziyorum çünkü orada o geldi hiçbir umut oldu ve benim ailelerin düsük faiz orani ile bize kredi lider tarafindan canli hissettirmek düsündüm Aiicco sigorta kredi kredi sirketi benim ve aileleri için yaptiklarin için gerçekten minnettarim Eger herhangi bir tutarda kredi ariyor orada eger i (xavigeradloanfirm@yahoo.com üzerinden e-posta size istiyorum yani ben orada gerçek kredi kredi var hala ama benim için sürpriz ben çok fazla zaman kaybetmeden benim kredi var oldugunu hiç düsünmemistim ) i Hepinize basarilar diliyorum .

Yorum Gönder