S^ns"rs"z İnternet

Salı, Şubat 21, 2012

LG E42C Monitör Ön İncelemesi

LG’nin 2012 monitör modellerinden yeni E42C’yi mercek altına aldım. Öncelikle ürünün henüz piyasaya çıkmadığını belirtmekte yarar var. Satış fiyatı da henüz belirli değil. Ancak LG’nin fiyat politikasına baktığımızda çok yüksek fiyatlı bir ürün olmayacağını tahmin edebiliriz. 

E42C adıyla monitör skalasında yer alan ürün 2010 yılında piyasaya sürülen E40, 2011 yılında piyasaya sürülen E41 modellerinin 2012 nesli diyebiliriz. 

Türkiye’de farklı boyutlarda satışa sunulacak olan bu LED monitörde TN panel kullanılıyor. Ayrıca bu monitör 200 nit parlaklık ve 5M:1 kontrast değerine sahip. 

Monitörün çerçevesi ve arka yüzü bildiğimiz sıradan monitörlerin aksine dekoratif desenlere sahip. Aynı zamanda oldukça şık ve ince. Eagle-Eye güç düğmesi de tasarımının göz alıcı noktası. Arka yüzdeki kolay kablolama yerleştirimi de kullanıcıya sağlanan büyük kolaylık. 

Süper enerji tasarrufu kendisinden önceki E41 ile karşılaştırıldığında çok daha iyi ve diğer LED panellere göre %30 daha tasarruflu. 


Teknik Özellikleri



Tablodan da görüleceği gibi 5 ayrı boyut seçeneği bulunan E42C modelinde Türkiye piysasına 19”, 20”, 22” ve 24” boyutlarındaki modellerin gireceğini bekliyoruz. Bu modellerin özelliklerine baktığımızda 19” boyutundaki panelde 1366*768 çözünürlük oranı, 200 nits parlaklık değeri, mega DCR kontrast, 90/65 görüş açısı, D-Sub, DVI girişler mevcut. 

20” boyutlarındaki E42C’de ise ekran çözünürlüğü 1600*900 değerinde. Geri kalan teknik özelliklere baktığımızda 19”lik modelle tamamen benzerlik gösteriyor. 

E42C serisinin Full HD panelleri 22 ve 24” boyutunda olan E2242C, E2242TC, E2442C, E2442TC (iCafe) kodlu panelleri. 1920*1080p çözünürlük sunan bu paneller serinin en iyi modelleri diyebiliriz. 


Serinin tüm modellerinin en büyük handikabı HDMI bağlantı sunmaması. Bu da bize olumlu açıdan bakarsan uygun fiyatlı bir full HD monitör sahibi olmamızı kolaylaştıracak. Bu noktada şunu belirtmekte yarar görüyorum “Üzerinde hoparlör ya da ses çıkışı bulunmayan monitörlerde sağlanan DVI ve/veya DSub bağlantıyla elde edilen dijital görüntü HDMI kalitesinden farklı bir noktada değildir.” 

Detaylı bilgiler geldikçe incelemeye ve eklemeye devam edeceğim.




21 Şubat 2012 Salı - 09:51

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Oyunculara yönelik güzel bir monitöre benziyor, TN panel üzerine gayet iyi özellikler mevcut.

Adsız dedi ki...

E2242C yi beğendim.

Adsız dedi ki...

Üzerinde speaker yoksa HDMI a gerek yok, DVI bağlantısı aynı kaliteyi verir. Güzele benziyor monitörler, teşekkürler bilgiler için .

Adsız dedi ki...

Güzel bir seri gibi, gelsin görelim.

Adsız dedi ki...

Paneller çok iyi gerçekten.

Unknown dedi ki...

Ben Xavi Jude duyuyorum Merhaba herkes bu mektubu yaziyorum çünkü orada o geldi hiçbir umut oldu ve benim ailelerin düsük faiz orani ile bize kredi lider tarafindan canli hissettirmek düsündüm Aiicco sigorta kredi kredi sirketi benim ve aileleri için yaptiklarin için gerçekten minnettarim Eger herhangi bir tutarda kredi ariyor orada eger i (xavigeradloanfirm@yahoo.com üzerinden e-posta size istiyorum yani ben orada gerçek kredi kredi var hala ama benim için sürpriz ben çok fazla zaman kaybetmeden benim kredi var oldugunu hiç düsünmemistim ) i Hepinize basarilar diliyorum .

Yorum Gönder