S^ns"rs"z İnternet

Pazartesi, Şubat 20, 2012

Bu Hafta Piyasaya Çıkacak Oyunlar (20 Şubat - 26 Şubat)

Bu hafta her zaman olduğu gibi konsollar yine PC'nin biraz önünde, nitekim her iki konsolda da Asura’s Wrath ve Binary Domain farkı göze çarparken Xbox'ta ek olarak Alan Wake: American Nightmare bizlere bu hafta kavuşacak. Öte yandan her üç platform için çıkacak olan Syndicate ise haftaya damgasını vuracak bir diğer oyun.


İşte bu haftanın çıkacak oyunlar listesi:

PlayStation 3 
Asura’s Wrath
Saints Row: The Third – Gangstas in Space DLC (PSN)
Syndicate
Binary Domain 



Xbox 360
Alan Wake’s American Nightmare (XBLA)
Asura’s Wrath
Saints Row: The Third – Gangstas in Space DLC (XBLA)
Syndicate
Binary Domain 




PC
Hide & Secret: Bonus Edition 4 Pack
Saints Row: The Third – Gangstas in Space DLC
Syndicate
Wargame: European Escalation 





3DS
Fractured Soul 3D
Metal Gear Solid Snake Eater 3D






DS
Hospital Giant
Zuma’s Revenge







PS Vita
PlayStation Vita – WiFi 
PlayStation Vita 3G/Wi-Fi Launch Bundle
Army Corps of Hell
Dynasty Warriors NEXT
Ninja Gaiden Sigma Plus
Shinobido 2: Revenge of Zen
Tales from Space: Mutant Blobs Attack
Touch My Katamari




20 Şubat 2012 Pazartesi - 11:26

2 yorum:

Adsız dedi ki...

En sonunda DLC.

Unknown dedi ki...

Ben Xavi Jude duyuyorum Merhaba herkes bu mektubu yaziyorum çünkü orada o geldi hiçbir umut oldu ve benim ailelerin düsük faiz orani ile bize kredi lider tarafindan canli hissettirmek düsündüm Aiicco sigorta kredi kredi sirketi benim ve aileleri için yaptiklarin için gerçekten minnettarim Eger herhangi bir tutarda kredi ariyor orada eger i (xavigeradloanfirm@yahoo.com üzerinden e-posta size istiyorum yani ben orada gerçek kredi kredi var hala ama benim için sürpriz ben çok fazla zaman kaybetmeden benim kredi var oldugunu hiç düsünmemistim ) i Hepinize basarilar diliyorum .

Yorum Gönder