S^ns"rs"z İnternet

Salı, Şubat 21, 2012

Alan Wake'in devamı PC'ye de gelebilir!

Remedy tarafından uzun süredir geliştirilen ve önce X360, ardından da geçtiğimiz günlerde PC platformuna çıkan Alan Wake, birçok oyuncunun beğenisini kazandı. Stüdyo, yaklaşık 1 yıllık geliştirme döneminin ardından, şimdi de Xbox Live Arcade için American Nightmare'ı satışa sunmaya hazırlanıyor. Peki serinin bu yeni oyunu, ilerleyen günlerde PC ve PS3 için de satışa sunulur mu?


Konu hakkında konuşan Remedy'den Oskari Hakkinen, Alan Wake's American Nightmare'ın PC için de çıkma şansının bulunduğunu söyledi. İlk oyunun PC'ye çıkış sürecinin uzunluğunu göz önüne alırsak, American Nightmare için bu kadar uzun bir bekleyişin olmayacağını da sözlerine ekliyor. PS3 kullanıcıları için ise, maalesef üzücü haber var.

Oskari Hakkinen, PS3 için Alan Wake'i çıkartamayacaklarını, çünkü oyun motorunu X360 için optimize ettiklerini belirtiyor. Motor üzerinde düzenlemeler yapıldıktan sonra PS3'e gelmesi mümkün olabilir belki, ama bu da ekstra çalışma ve zaman gerektiriyormuş. 

Ayrıca Hakkinen, Microsoft'la olan ilişkilerinin de gayet iyi olduğunu dile getiriyor. Sony ile yapacakları olası bir anlaşma, bu iyi ilişkileri olumsuz yönde etkileyebilir.





21 Şubat 2012 Salı - 16:29

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Filmini yapsınlar bence :)

Unknown dedi ki...

Ben Xavi Jude duyuyorum Merhaba herkes bu mektubu yaziyorum çünkü orada o geldi hiçbir umut oldu ve benim ailelerin düsük faiz orani ile bize kredi lider tarafindan canli hissettirmek düsündüm Aiicco sigorta kredi kredi sirketi benim ve aileleri için yaptiklarin için gerçekten minnettarim Eger herhangi bir tutarda kredi ariyor orada eger i (xavigeradloanfirm@yahoo.com üzerinden e-posta size istiyorum yani ben orada gerçek kredi kredi var hala ama benim için sürpriz ben çok fazla zaman kaybetmeden benim kredi var oldugunu hiç düsünmemistim ) i Hepinize basarilar diliyorum .

Yorum Gönder