S^ns"rs"z İnternet

Salı, Şubat 28, 2012

Assassin's Creed'e Yeni Bir Oyun Daha

Bugün Assassin's Creed günü... Evet, güzel haberler arka arkaya geliyor oyun cephesinden ama öte yandan da üçüncü oyunla ilgili beklentilerimizin her geçen gün artması da heyecanımızı yükseltiyor.

Mobil sosyal oyun firması GREE yaptığı bir duyuruda Ubisoft ile birlikte bir ekip oluşturup Assassin's Creed'in sosyal oyununu yapacağını açıkladı.


GREE'nin ikinci çeyrekte çıkacak olan platformu için hazırlanacak bu oyun hem iOS hem de Android için çıkacak. Oyuncular hangi telefonu kullanırsa kullansın kullanıcı adı ve şifrelerini girdikleri anda dünyanın her yerinden bağlanabilecekler.

Facebook'taki Assassin's Creed sosyal ağ oyununun başarısı üzerine gelen bu enterasan haber oyuncuları epey heyecanlandırdı. Henüz ismi belirlenmeyen oyunun aralık ayında ilk olarak İngilizce ve Japonca ardından diğer dillerde çıkması bekleniyor.



28 Şubat 2012 Salı - 09:36

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ubisoft durdurulamıyor vallahi.

Unknown dedi ki...

Ben Xavi Jude duyuyorum Merhaba herkes bu mektubu yaziyorum çünkü orada o geldi hiçbir umut oldu ve benim ailelerin düsük faiz orani ile bize kredi lider tarafindan canli hissettirmek düsündüm Aiicco sigorta kredi kredi sirketi benim ve aileleri için yaptiklarin için gerçekten minnettarim Eger herhangi bir tutarda kredi ariyor orada eger i (xavigeradloanfirm@yahoo.com üzerinden e-posta size istiyorum yani ben orada gerçek kredi kredi var hala ama benim için sürpriz ben çok fazla zaman kaybetmeden benim kredi var oldugunu hiç düsünmemistim ) i Hepinize basarilar diliyorum .

Yorum Gönder