S^ns"rs"z İnternet

Salı, Şubat 07, 2012

Medal of Honor 2, gösterim tarihi belli oldu!

EA Games, Medal of Honor'ın basın gösterimi için davetiyeler göndermeye başladı. Gösterim, 6 Mart tarihinde gerçekleştirilecek. 

EA Games'in yeni bir Medal of Honor oyunu üzerinde çalıştığı biliniyordu. Seride yeni bir başlangıç yapan EA, 2010 yılında Medal of Honor'ı modern arenaya adım attırmıştı. Şimdi bu yeni oyun da, 2010'da çıkan ilk modern oyunun devamı olacak. 

Medal of Honor 2'nin bu yılın sonuna doğru PC, PS3 ve X360 için çıkması bekleniyor.





07 Şubat 2012 Salı - 11:28

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Hmm benim davetiyem gelmemiş henüz, sanırım kargodadır :)

W.A.S.D. dedi ki...

Trolleme blogumu canım, hadi çık sen! =))

Unknown dedi ki...

Ben Xavi Jude duyuyorum Merhaba herkes bu mektubu yaziyorum çünkü orada o geldi hiçbir umut oldu ve benim ailelerin düsük faiz orani ile bize kredi lider tarafindan canli hissettirmek düsündüm Aiicco sigorta kredi kredi sirketi benim ve aileleri için yaptiklarin için gerçekten minnettarim Eger herhangi bir tutarda kredi ariyor orada eger i (xavigeradloanfirm@yahoo.com üzerinden e-posta size istiyorum yani ben orada gerçek kredi kredi var hala ama benim için sürpriz ben çok fazla zaman kaybetmeden benim kredi var oldugunu hiç düsünmemistim ) i Hepinize basarilar diliyorum .

Yorum Gönder