S^ns"rs"z İnternet

Perşembe, Temmuz 07, 2011

Güney Kore'nin İki Teknoloji Devi LG ve Samsung Eğitim İçin Karşı Karşıya

Az önce okuduğum haberle başlamak istiyorum bugün. "2015 yılında Güney Kore'de tüm eğitim tamamen e-kitaplar üzerinden yapılıyor olacak." 





 Eh haliyle bu e-kitapların okunabilmesi için bir takım teknolojik gereksinimleri olacak Güney Kore'de öğrencilerin. Bu gereksinimler de Güney Kore milli eğitim bakanlığı tarafından karşılanacak ve öğrencilere bilgisayar,tablet veya akıllı telefon temin edecek.
 
Güney Kore milli eğitim bakanlığı bu proje için 2.5 milyar dolarlık bir bütçe ayrıldığını açıklarken, Güney Kore’nin bu proje kapsamında anlaşacağı ismi yerli üreticilerden seçeceğini de belirtmiş. Bu bağlamda Güney Kore’nin iki teknoloji devi LG ve Samsung arasında geçecek ihalenin sıkı bir şekilde geçeceği düşünülüyor. 


Güney Kore’de bugün bir çok okul elektronik kitaplar üzerinden eğitime olanak sağlıyor Japonya’da da olduğu gibi. Uzak Doğu’nun iki dev ülkesi eğitim için elinden geleni yapıyor. Güney Kore eğitim sistemini tamamen elektronik ortama aktararak bir ilki daha gerçekleştirmiş olacak. 

0 yorum:

Yorum Gönder