S^ns"rs"z İnternet

Salı, Temmuz 26, 2011

Diablo 3: Beta Tarihi Açıklanıyor!

Yıllardır Diablo serisinin 3. oyununu bekleye bekleye ömür çürüttü Hack&Slash severler. Bugün çıkıyor, yarın çıkacak, hiç çıkmayacak, daha 2-3 senesi var derken 10 seneden fazlayı geride bıraktık Diablo 2'den bugüne.

Ve işte nihayet Blizzard 1 Ağustos'ta Diablo 3'ün betasını başlatacağı ya da en azından betanın başlangıç tarihini duyuracağını biliyoruz. Bugün yayınlanan ekran görüntüsüyle de 1 Ağustos 2011'de artık oyunun betasını oynayabileceğimiz açıkça ortaya konuyor. Blizzard, Diablo 3 beta versiyonunun kutusunu bizlere tanıttı, İşte Diablo 3'ün beta versiyon kutusu:

Hala inanamıyorum Diablo ile ilgili gelişmeler olduğuna. Öyle ki hala serverlarda, evde multi ve singleplayerda durmaksızın Diablo 2 oynayım, neredeyse her karakterle Baal'ı kesen, doğrayan ben Diablo 3'ün çıkacağı şu günlerde 2011'in sonbaharı için yükseltilmiş PC'im ile hazır bekliyorum.

Hadi bakalım.








2 yorum:

Berke Babacan dedi ki...

World of Warcraft'a 1 yıllık taahüt verenler Diablo 3'ün betasına katılma hakkı ve oyun çıkar çıkmaz online indirip orjinal olarak oyuna sahip olma hakkı kazanıyorlar. Halihazırda Wow oynayanlar varsa kaçırmasınlar :)

Samet Kor dedi ki...

Taahüdümü verdim artık betasını bekliyorum.

Yorum Gönder