S^ns"rs"z İnternet

Salı, Ekim 11, 2011

En Sessiz Ekran Kartı: HIS Radeon HD 6670

HIS, pasif soğutuculu Radeon HD 6670 ekran kartını kullanıcılara sunuyor.

Güçlü bir masaüstü bilgisayara sahipseniz bilirsiniz, ekran kartları epey gürültü çıkarır. Eğer bu gürültüden hoşlanmıyorsanız fansız bir ekran kartı bakmanın zamanı gelmiş demektir. 

Gürültüden hoşlanmayan PC tutkunlarını unutmayan HIS (Hightech Information System), pasif soğutuculu Radeon HD 6670 iSilence 4 ekran kartını bugün teknoloji dünyasına duyurdu.


Zalman'ın tasarladığı özel soğutucu ile ses çıkarmadan soğuyan ekran kartının teknik özellikleri şu şekilde listelendi:

- 480 akım işlemcisi
- 800MHz GPU frekans hızı
- 128-bit hafıza arayüzü
- 1GB DDR3 bellek (1600MHz)
- D-Sub, DVI ve HDMI çıkışları
- UVD 3 (Unified Video Decoder)

HIS Radeon HD 6670 iSilence 4, 94,99dolar fiyat etiketiyle satışa sunuldu. 



11 Ekim 2011 Salı - 15:21

2 yorum:

Nida Tefalci dedi ki...

Ekran kartı dediğin ses çıkartır yahu, ben bu kartı sevmedim. Bendeki emektar X1950XT nin sesine bayılıyorum.

Adsız dedi ki...

Umut Gençpaket dedi ki...

Benim ekran kartım son varoluş seslerini çıkarmaya başlamıştı.. bu iyi bir haber oldu benim için.

Yorum Gönder