S^ns"rs"z İnternet

Salı, Haziran 05, 2012

UBISOFT E3'TE SHOW YAPTI

Dün gece internet üzerinden Türkiye'de de canlı takip edilen E3 fuarına Ubisoft damgasını vurdu. Ubisoft tanınmış oyunlarıyla show yaptığı sunumunda beklenmedik bir oyun gösterildi. Watch Dogs ismindeki yeni yapımın oyun içi görüntülerinden oluşan bir video yayımlandı. 

 
Yapım PS3, X360 ve PC için geliştiriliyor. Çıkış tarih ile ilgili ise henüz bir açıklama yapılmadı.

Oyunun Official Sitesi için:  http://watchdogs.ubi.com/watchdogsgame/en-GB/home/ 

İyi seyirler.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

muhteşem muhteşem muhteşem... bu oyunu oynamak istiyorum....

İpek

Unknown dedi ki...

Ben Xavi Jude duyuyorum Merhaba herkes bu mektubu yaziyorum çünkü orada o geldi hiçbir umut oldu ve benim ailelerin düsük faiz orani ile bize kredi lider tarafindan canli hissettirmek düsündüm Aiicco sigorta kredi kredi sirketi benim ve aileleri için yaptiklarin için gerçekten minnettarim Eger herhangi bir tutarda kredi ariyor orada eger i (xavigeradloanfirm@yahoo.com üzerinden e-posta size istiyorum yani ben orada gerçek kredi kredi var hala ama benim için sürpriz ben çok fazla zaman kaybetmeden benim kredi var oldugunu hiç düsünmemistim ) i Hepinize basarilar diliyorum .

Yorum Gönder