S^ns"rs"z İnternet

Cuma, Haziran 22, 2012

Medal of Honor: Warfighter sistem gereksinimleri

Danger Close tarafından geliştirilen Medal of Honor: Warfighter'ın sistem gereksinimleri belli oldu. Oyunun web sitesinde detaylar ortaya çıktı.

Medal of Honor: Warfighter 23 Ekim'de Amerika'da, 25 Ekim'de ise PC, X360 ve PS3 için piyasaya sürülecek. Sistem gereksinimleri ise şu şekilde: 







Minimum sistem gereksinimi:

İşletim sistemi: Windows Vista SP1
İşlemci: 2.4GHz Intel Core 2 Duo/2.7GHz Athlon X2
RAM: 2GB RAM
Boş disk alanı: 20GB
Ekran kartı: 512MB NVidia 8800 GTS veya ATI Radeon 3870

Tavsiye edilen sistem gereksinimi:

İşletim sistemi: Windows Vista SP1
İşlemci: 3GHz Intel Core 2 Quad/3 GHz AMD Phenom II X4
RAM: 4GB RAM
Boş disk alanı: 20GB 
Ekran kartı: 1GB NVidia GTX 560 veya 1 GB ATI Radeon 6950

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Can I just say what a relief to uncover an
individual who actually knows what they are discussing over the internet.
You certainly understand how to bring an issue to light and make it important.
More people ought to read this and understand this side of your story.

I was surprised that you're not more popular because you most certainly have the gift.

my site ... Images for psn codes

Unknown dedi ki...

Ben Xavi Jude duyuyorum Merhaba herkes bu mektubu yaziyorum çünkü orada o geldi hiçbir umut oldu ve benim ailelerin düsük faiz orani ile bize kredi lider tarafindan canli hissettirmek düsündüm Aiicco sigorta kredi kredi sirketi benim ve aileleri için yaptiklarin için gerçekten minnettarim Eger herhangi bir tutarda kredi ariyor orada eger i (xavigeradloanfirm@yahoo.com üzerinden e-posta size istiyorum yani ben orada gerçek kredi kredi var hala ama benim için sürpriz ben çok fazla zaman kaybetmeden benim kredi var oldugunu hiç düsünmemistim ) i Hepinize basarilar diliyorum .

Yorum Gönder